Thursday, July 11, 2013

Tanda- tanda mati pucuk/lemah tenaga batin

Mati pucuk atau disfungsi ereksi adalah ketidakupayaan seorang lelaki untuk mencapai atau menegangkan (ereksi) zakar yang cukup ketika melakukan hubungan kelamin. Statistik global menunjukkan 40% lelaki yang berumur lebih dari 40 tahun mengalami masalah ini.

Terdapat 4 jenis mati pucuk dan di senaraikan di bawah ini bagi menambah pengetahuan anda. Sila AMBIL PERHATIAN sekiranya ANDA mengalami :

  1. Zakar langsung tidak mampu menegang. Ia adalah jenis mati pucuk yang gawat dan biasanya berlaku pada kadar 1 dalam 100 lelaki. Ia mati pucuk yang paling di takuti lelaki.
  2. Zakar lembik dan tidak berupaya senggama. Mani keluar sebelum senggama. Ia adalah jenis mati pucuk yang mendukacitakan. Ia biasa di ubati dan mungkin boleh berpunca dari amalan pemakanan serta kesan psikologi dan penyakit tua.
  3. Zakar tegang tetapi tidak boleh memancutkan mani. Ia juga termasuk mati pucuk, bukan tanda lelaki itu kuat tenaga batin. Lelaki terpaksa berhenti senggama kerana keletihan dan kejerihan.
  4. Zakar yang tidak tegang seperti biasa. Ia juga adalah jenis mati pucuk. Ada yang mengelarnya sebagai lemah syahwat atau lemah tenaga batin. Jenis ini akan di hadapi oleh semua lelaki.
Sekiranya anda sudah mengenalpasti tanda-tanda mati pucuk pada diri jangan biarkan. Rawatlah penyakit anda sebelum parah. Terdapat banyak kes-kes penceraian dan masalah rumahtangga hari ini berpunca dari hubungan seks. Catuaba adalah produk terbaik untuk merawat masalah mati pucuk. Kementerian Kesihatan Malaysia teleh mengklasifikasikan Catuaba sebagai makanan tambahan/supplement food bagi kaum lelaki.

Catuaba Nourishing Essence sekotak ada 8 sachets berharga RM140. Dapatkan harga promosi hanya RM120 juga PERCUMA Pos Laju RM6. Anda JIMAT RM26!!.

CALL/SMS: 013-9798531



No comments:

Post a Comment